Desakan Hidup

Firstly Assalamualaikum ?
tak ada yang paling penting dari makna seorang sahabat .
Kami sekawan mungkin ramai yang salah erti-kan , kami bukan budak jahat laaaaaaaaaa
kami hanya kadang kalaa terlebih ke-Nakal-an nyaa tapi kenapaa semuaa orang salah erti-kan
kami daa berubah laaaa tahun ny so damn youu if korang still nak per-salah-kan kami semua if bukan kami yang buad
why must kitaorang mengaku if kitaorang tk buad haaa ? kitaorang bukan busybody macam korang yg selalubusy busybody pasal kitaorang , kenapaa kenapaa . Kitorang bukan Artis yang korang nak jadi Paparazi taww . So stop it dear . Soryy if bahasa ini agak terkasar tapi ini hanya luahan hati yang aku nak koramg stop it mengata tentang kitaorang okayy. I Lovee you if youu stop it . kitaa kan nak SPM

Junior plakkk , ok Firstly sory korang tk de dalam kamus hidup aku , nk tahu kenapa . If aku tk kenal korang why must aku ambil tahu pasal korang right.Aku akan ambil tahu bila telinga aku panas dengar pasal korang ajee ok. Aku bukan tk suka korang tapi entah laa susah nak ngam sebab tk rapat kan , sukahati korang laa nak cakap akuu ni lantun , garang and whatever yang korang rasa sedap hembus but korang tk kan kenal sapa aku sebenar so suka hati korang laa nak decribe tentang aku but jangan sesekali korang nak cakap paal kawan-2 aku taw taw taw .

Byee-2 . Sorry Ter-sengajaa me-kasar-kan bahsa saya
Mood : Hostel <3

Post by :
Xeraa ^^